Arkadaşlar hayırlı akşamlar aklıma takılan o kadar çok şey var ki bu sorulara sizler cevap verirsiniz diye düşündüm Aralık ayında 5 haftalık Bi düşük yaptım üzerine Bi adet gördüm ve bebek düşünüyoruz inşallah tekrardan ve ovulasyon takibi yapıyorum bazı günlerde yumurtlama dan şüphe ettim 2 günde bir de degerşendirme yaptık devamlı olmuş mudur acaba
Ha bide ovulasyon testinde gebelik belli olur mu arkadaşlar ya lütfen bilği verin