Birrannee- Kızlar midemin rahatsızlığından dolayı sakız çiğnemek istiyorum beni rahatlatıyor sizce çiğnemeli miyim? Bi zararı olur mu çiğneyen var mı?
Tuba04 Birrannee- canım bende hergün alışkanlık yaptığı için çiğniyorum çabuk acıkman dışında yan etkisi yok
Esosun Birrannee- ben arada yanlışlıkla yutuyorum bile ne zararı olcak sakızın olduğu gibi geri çıkıyo zaten yutsanda😁😁
Boncukbeyinannesi Birrannee- gebelikte onerilmeme sebebi ağız suyunu arttırması yoksa bı sakıncası yok