Aysc2651 Kizlar hastane cantama hangi battaniyeden koymam gerekiyor 36 haftaligiz biraz geç kaldım çantamı hazırlamakta biraz eksiğim var tamamlayıp hepsini bir yıkayıp hazirlicam pazar günü yapacağım nasıl battaniye koymam gerekiyor 1 tane ince bı tane kalın almayı düşünüyorum
hamileana Aysc2651 kuzum bence bir muslin battaniye bir ince birde hastaneden çıkıp eve gelirken örtmek için kalın battabiye ideal
gulfem_93 Aysc2651 hastane çıkışınız varsa içinde bir adet penye battaniye var ondan olsun. Ekstra da hastaneden çıkarken kullanmak için peluş yada tercihen örme kalın bir pattaniye alın. Bir de orta kalınlıkta bir nohut battaniye alabilirsiniz yanınıza
Smmom95 Bende 35 haftalığım hazırlamadım daha nohut battaniye koycam ben birde kundak yapmak ince pazenler oluyor ya ondan koycam bi tane de müslin koyarım yeter diye düşünüyorum
Aysc2651 Tugce11 örme derken triko olanlardan mi aldinizmi?? Yoksa kendiniz falnmi yaptınız bende almayı düşünüyorum bu dışı triko içi yünlü olanlardan Uygun varsa bakıyorum
ahenkk_1224 Ben orta kalınlıkta bir battaniye koydum hemşireye verirken onu vereceğim insaallah. Bir tane de hastahane çıkışının battaniyesi vardı hastahaneden çıkarken takım olsun diye onu üstüne örteceğim ve bir de kalın bir battaniye alacağım yanıma çıkarken örtmek için çünkü yeni doğan bebekler üşürmüş🤷♀️
Aysc2651 gulfem_93 dışı triko. İçi yünlü battaniye almayı düşünüyorum uyguna bulursam birde ince nohut olanlardan alayım ozmn 😌
gulfem_93 Aysc2651 evet nohutlar çok kullanışlıymış ben de 1 adet aldım. Kalın battaniye olarak Özdilek marka kalın peluş bebek battaniyesi tavsiye edebilirim, çok yumuşak, kalın ve dokusu çok güzel buz gibi havada sarılabilecek şekilde.