Beren1ekim Deneyimli anneler yeni doğanda ıslak mendil hangisini tercih ettiniz? Bez sleepy ıslak mendil uni baby kullanmayı dusunuyorum..
metehaninannesiii Beren1ekim ben 2 paket uni baby yeni dogan ıslak mendili aldim genellikle yorumları iyiydi
momtobe8 Beren1ekim ben sleepy natural ıslak mendilden çok memnunum. Kızımın hassas bir cildi var. En rahat bunu kulkandım. Ama ilk 3-4 ay pamuk ıslatıp temizliyordum.
bebegimibeklerkennnn İlk çocuğuma pahalı pahalı kullandım başlarda sonra Migros’un bezine yani minies’e başladım. Bezi de ıslak mendili de gayeeet güzel nasipse 2 numarama direk minies ile başlayacağım