Fatma_0 Doğumum yaklaşıyor ve buzluğa birşeyler atmak istiyorum. Doğumda annem gelecek memleketten, hem onada kolaylık olmuş olur. Sizinde buzluğa attığınız şeyler var mı? Attıysanız neler attınız, bozulmayacak şeyler? Banada fikir olur 💕
SenaUysal Fatma_0 şerbetlenecek tatlı, kadayıf sarması vs. Poğaça, sigara böreği, karnıyarık, fırında közlenmiş biber patlıcan, haşlanmış nohut gibi şeyler var bende 😇
Simge16 Börek poğoça haşlanmış nohut köfte karnıyarık bu tarz şeyleri bulunduruyorum meyve suyu yapmak içinde bolca meyve😁
Asya1209 Haşlanmış nohut fasulye,sarma dolma,sigara böreği,poğaça,serbetlenecek tatlı,içli köfte,börek koydum canim ben.buzlugum çok küçük.yoksa neler koyardım daha.acil difriz almam lazim
Ays0 Evdeki etleri kavurup atıyorum ben çok kolaylık oluyor ister yemeklerin icine ister kavurma olarak kullanıyorum. Sigara böreği vs koyuyorum. Köfte zaten her zaman olur. Patlıcan, biber közü de çok pratik oluyor bazen meze olarak bazen de direkt yemek olarak yiyoruz. Karnıyarık ve yaprak sarma da baya kolaylık oluyor (pirinç çiğ değil kavurup koyunca kırılma bozulma olmuyor). Ben genelde hep bunları hazır ederim doğuma yakında stoklari yenilerim galiba