Nazmiyekndmr Sizce beşik almalımıyım bi kaç tecrübeli tanıdığım boşuna beşik alma kullanmıyorsun hep yanında yatıyor zaten dedi ebebekten hamak almayı düşünüyorum şuan sadece ama kararsızda kaldım
shryldrm Nazmiyekndmr anne yanı beşikler var 150-200 lira civarında Demir istediğin yere götürdüğün bence ondan al ben ilk bebeğimde 7 ay filan kullandım sonra hareketlenince korktuk asansörlü büyüyen beşik aldık baya işimizi görüyor ikisini de iyi ki almışız diyorum
Mengihilal Nazmiyekndmr nasıl yani bebek anneyatağında yatar mı hiç? Sakın öyle bir hataya düşmeyin Allah korusun eliniz kolunuz örttüğünüz yorgan bebeği boğar. Bence en konforlu beşikler anne yanı olanlar. Hamak yerine anneyanı beşik tercih edebilirsiniz bebek hem kendi yatağında olur hemde sizin kokunuzu rahatça duyduğu için huzurla uyur
NilayRuya Nazmiyekndmr Beşik olmazsa olmaz . Hamaklar da güzel tercih ama mutlaka beşiği olmalı . Sonuçta nereye kadar yanınızda yatacak ☺️
Kubra3525 Nazmiyekndmr canım ben beşik aldım arkadaşımında 5 aylık bi bebegi var oda beşik aldı ama yatmıyormuş şimdi birde hamak aldı çok rahat ettim dedi bi hamakta uyuyor dedi 😊
Silasila Nazmiyekndmr Bence beşik şart bebek anne baba ile aymı yatakta yatmamalı son derece tehlikeli mazallah . Ben anne yanı için yatak odama bir sepet beşik aldım bebek odasınada asansörlü büyüyen beşik aldım .
Nursel725 İlk hamak beşikte yatan bebeklerin daha sonra normal yatakta uyuması çok zor oluyo bilginiz olsun . En iyisi anne yanı bencede