Bende 37+5im canim .4 gün sonra sezeryan olucam.bir anda agirlastim.Zor yürüyüş yapıyorum.kkasiklarim ağrıyor ve sanki oğlum bacaklarimin arasında ..oturduğum ve yattigim yerden kalkmak iskence oluyor resmen.biraz daha dişimi zi sıkıcaz artık.Rabbim hepimizi kolay kurtarsin