Ysmn61 Merhaba herkese iyi akşamlar bugün detaylı ultrasonum vardı 20+3 oğlum olucak inşallah doktor herşey iyi dedi sadece 2 böbrekte hafif genişleme varmış ama normal dedi düzeliyormuş doğuma kadar bu durumu yaşayan var mı acaba ?