MinikMicizem Kızlar bugün kontrole gttik 15+2 ense kalınlığı 5mm dedi çok fazla perinatolojiye gitmen gerekiyo dedi diğer bütün herşeyi normal ama sadece ense kalınlığı fazla dedi başına gelen warmi yha lütfen bilgi verrmisiniz 😒
mlkkk MinikMicizem ense kalınlığı 14haftadan sonra ölçülemez yanlış sonuç verir öncesinde yaptırdıysanız o sonucu baz alın yaptırmadıysanız bunu dikkate almayın bebek hareketlendiği için asla doğru ölçüm olamaz
esraizmirli MinikMicizem bence perinatolojiden randevu alıp gidin her ihtimale karşı ne olur ne olmaz şuan ense kalınlığı ölçümü yüksek çıkması normal 12. Haftada ölçüyolar çünkü ama perinatoloji doktoru size herşeyi söyler detaylı bakıp en azından içiniz rahat eder
Ozge98 MinikMicizem sizin adınıza üzüldüm ama sakin olmaya çalışın kendinizi yıpratmayın benim iki kuzenime de yüksek ihtimalle down sendromlu denildi ense kalınlığı ve diğer ölçümlerine bakılarak şimdi ikisi de 2. Sınıfa gidiyor maşallah hiçbir sağlık problemleri yok ölçümler kesin sonuç vermez yalnızca ihtimal belirtir doktorunuzun tavsiye ettiği gibi iyi bir peritanologa gözükün bence çok geçmiş olsun
MinikMicizem 12 haftadayken 3mm di ozmnda fazla demişti yine perinatolojiye gndermisti ama gidememistik randewu bulup bugün yine fazla dedi bütün moralim sifir oldu yhaa😒😒😒
RuveydaYasin mlkkk yoooo bana 3.5 dendi çok şükür nifty yaptırdım tertemiz çıktı herkes her şeyi söylüyor ki bazıları bunu ticarete çevirmiş maalesef
MinikMicizem Riskli derken yani internetten bakyorm çok daha fazlasına doktorun normal dediği bile Warmis çok saçma yha kafayı yicem resmen
MinikMicizem esraizmirli işte gtsem bile ordada belki aynı şeyi sylicek tedawisi olmayan bişey sonuçta bilmyorm yhaaa
RuveydaYasin MinikMicizem 12. Haftada söyledi bana ama böyle söyleme şekli yok pat diye dünya zaten başıma yıkıldı o an şükür Rabbime tertemiz çıktı inanın sizin de öyle olacak inşallah burun kemiği de önemli
esraizmirli MinikMicizem doğru olma olasılığı da yanılma olasılıgıda var perinatoloji bölümüne gitmezseniz bunu öğrenemiyceksiniz gitmenizde fayda var unutmayım herşey Allahtan
Yaseminece MinikMicizem bize de 20. Haftada ense kalinligi 6 ve 7 arasinda olcuylrum dedi perinatoloji profesoru. Ama ben internetten cok arastirdim 12. Haftadan sonra ense kalinligina bakilmaz yaziyordu her yerde. Ama doktor dna testine yonlendirince yapalim dedik cok sukur negatif çıktı
Elif_47 Yaseminece meraba aynı durumu bende şuan yaşıyorum hamileliğim bana zehir oldu sıvı almak istedi ama alsada ben hayatta birşey yapmam Allah’ın verdiğine ama ikili testim temiz sadece perinatoloji doktoru derisi kalın 7 mm dedi kesin sonuç için sıvı istedi aceba sizin ultrasonda kalın göründü mü
Asyadilan1 MinikMicizem denildiği gibi 15. haftada ense kalınlığı ölçülmez. 16 ya da 17. Hafta da kafa çapına bakılır ona göre de 3. Lü tarama testi isteyebilirsiniz.