ErsiNuray Kubrabdr canm hatice burcu çınara gidiyorm cokda memnunum cok yorum yok hakknda ama bn memnun kaldm skntili gecriyirm hamilelimi 2 haftada bir çağıryor her defasnda bebege iyice bakyor. 18 haftalik oldm icte kanamam devam edyor ve uyaryor hep
hamileana Aysc2651 ben Şinasi kılıca da gittim ama pek ilgilenmedi Mehmet Bora iyi herşeyi söylüyor ama ultrasonda sonra ben toparlanana kadar başka hasta çağırıyor ben sorcagim biseyi bile soramiyorum senin doktorunda öylemi