DilaraMert0909 yaa herkes herşeyi o kadar çok biliyor ki herşeye konuşuyorlar tabiki doktorun neyi tavsiye ediyorsa yaptır bnm ailede şeker hastalığı var kadınlarda bnde de insülin direnci vardı doktor bunu bildiği için en başta dikkatli beslen dedi bnde korkumdan dikkat ettim ama yaptırana kadar hep çok korktum ya varsa diye diye yaptırdım çok şükür sonuçlar güzel ve verdikleri şey bildiğin gazoz korkulacak ya da zararlı olacak bişey asla diil ne çikolatalar tatlılar kolalar içiyoruz onlar daha zararlı emin ol korkma yaptır için rahatlar hem