11Prensesannesi11 canım benim bebeğimde de 20. haftada bağırsak parlaklığı görülmüştü, ona eşlik eden başka bir sorun yoktu, ikili testimiz iyidi. Diğerlerini yaptırmadı bile doktorum, gecicek dedi,30lu haftalarımızda geçti. Meleğim dünyaya geldi sağlıklıyızda çok şükür :)