Ağrı mı hissediyorsunuz nasıl anlıyorsunuz kasılmayı? 31+2 yim . Mesela ayağa kalkınca karnım sertleşiyor yan yatınca düzeliyor. bazen yatarken sertleşiyor 10-15 sn düzeliyor sonra bebişin hareketini hissediyorum hareketle ilişkili olduğunu anlıyorum . Sizde nasıl oluyor.