Allah sağ salim kucağınızda taburcu olmayı nasip etsin 🙏🏻 Lütfen korkmayın bebeğinizi düşünün anın tadını çıkarın yok sonda yok iğne yok yürüyüş inanın ben burdaki herkesten daha korkaktım o kadarda kötü acı verici işlemler değil iyi düşünün iyi olsun kendinizi kasmamaya çalışın( bunu diyen ben doğum için yatış işlemlerini yaparken stresten korkudan kanamam başladı🤭 tabi sıkıntılıydı bebeğimin sağlık durumu ona rağmen iyi düşündüm) önü düğmeli gecelik veya pijama hangisiyle rahat edebilirseniz onu tercih edin sonda acıtmıyor ama hassas iseniz tahriş edebiliyor bol su tüketin etrafta söylenenlere iyi veya kötü takılmayın Allah iyi insanlarla karşılaştırsın sağlıklı huzurlu hayırlı doğumlar dilerim 🙏🏻