Busemasalpoyraz Kızlar tahlillerim vs hersey normal çıktı ama şuan bile sebebini bilmedigim sekilde ayaklarmin altı yanıyor ve cok rahatsiz oluyorum sizdede oluyormu 31 haftalığım bu arada
Ysm1316 Busemasalpoyraz tüm gebelik boyunca yaşadım, çorapsız bile yatmayan beni ayaklarımı sürekli soğuk suda yıkarken buldum.Benim tahlilerimde de bir problem yoktu.
Busemasalpoyraz Ysm1316 kafayi yiyorum resmen ilk gebeligimde böyle şeyler cok nadir başıma gelmisti bu 2. Gebeligimde resmen her gun sabah aksam demeden cekiyorumm..
Ysm1316 Busemasalpoyraz benimde ikinci gebeliğim de oldu,doktor olabilir bazen demişti, hormonlar ters düz oluyor demişti,şekerden korkmuştum ama onda da sorun yoktu.9 ay çektim yangin Ayşe gibi gezdim🤷
Busemasalpoyraz Ysm1316 soğuk su bile işe yaramıyor gercekten 😔 bende tam tersi sıcacık suya girdim dusa eh iste biraz rahatladim gbi bakalm bu gece ins uyuyablrmmm