Mnkse İyi geceler hanımlar 21+6 günlük hamişim iki gün önce aşılara başladım ilkte tetanozdu doktor ağrımın çok az olacağını söyledi bir iki saat içinde geçeceğini ama bu az buz bir ağrı değil kaç gün geçti işlerimi yapamıyorum ağrıdan kolum uyuştu diyebilirim nasıl geçecek sizler ne yaptınız ?
Dogaturac Benim de 3-4 gün yoğun bir şekilde sürmüştü canım ilk yaptığında birşey yoktu da hatta ertesi gün başlamıştı kolumu kaldıramıyordum şimdi geçti geçecektir canım