kubrra İki gündür kahverengi akıntı geliyo üç doktora gittim üçüde bebek kalp atışı düşük haftasından geri dedi kanama var kese cevresinde diyo diğeri yok diyo ne yapıcağımı şaşırdım evde oturmuş bekliyorum ne olucak diye