Sbrcgr 20+2 deyim Dr bugün bebeğin suyu sınırda dedi. Su iç dedi ben zaten günde 3 lt içiyorum bu durumu yaşayan var mı
[silindi] Sbrcgr benim bildiğim sadece su içmekle düzelen bir durum değil ama bol bol dinlenmek gerekiyor .. dr videosunu izledim o dedi amniyon sıvısının annenin içtiği su ile alakası yok ama bol bol istirahat etmek lazım .. ablamda da doktor beş dk bile ayağa kalkma uzun uzun dinlen demişti düzelene kadar Rabbim şifa versin inşallah en kısa zamanda korkma dinlen bir şey olmaz geçer 🙏🏻 Bir de asla ağır bir şey kaldırma
Bsmlh Sbrcgr ben canım az önce dr geldim artık 3,51 düştü armut 4,5 litre su içiyorum ama yok artmıyor havuc sekerden yasaktı onuda denedim yok kapı dışarı çıkmıyorum evde işi yemegı eşim yapıyor tek WC ama olmadı