A 101″in bazı ürünleri gerçekten güzel bende peynirli tepsi böreğini alırım üstüne yumurta sarısı susam çörek otu serper fırınlarım bazen misafirim gelir koyarım hemen 😂😂 çok güzel olmış eline sağlık diyorlar bende çaktırmıyorum artık hazır diye.
Künefeside güzel tavsiye ederim çift taraflı kızarttım pişirin ama 😂😂