Arkadaşlar merhaba ben tüp bebek tedavisinde 2.kez gebe kalıyorum lakin embriyo gelişmiyor. İlki bu şekilde bir düşüktü kese oluşmamıştı. Şimdi ikinci denendi ve beta hcg 85 - 124-187 çıktı sırayla ve şimdi düşmeye başladı 167 sanırım buda gelişmedi ve düşük olacak. Böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar var mı neyden olur ne dedi doktorları merak ettim.