merhaba anne adayları,uçuk açık pembemsi bi akıntı su gibi birsey farkettim lavaboda. Tedirgin oldum bebeğimin hareketlerinde gun içinde bi sıkıntı yoktu hatta şuanda hareket ediyor sizce önemli biseymidir?ya da sebebi nedir idrar yolu enfeksiyonu vs olabilme ihtimali var mi? Ağrım sızım yok cok şükür. Doktoruma yazdım ama henüz cvb vermedi başına gelen ya da fikri olan varmı?25+4 haftalığım bu arada.