Gozde2 bende sizin haftalarınızdayken başladı baş ağrılarım. Tansiyonum yerlerdeydi başım ağrıyor diye gecelerce ağladım inanın. Şimdi 35 haftalığım. Magnezyumu asla bırakmadım. Ben NTB LİFE marka kullanıyorum içinde bir sürü var. İnşallah doktorunuz onaylarsa fayda görürsünüz. Rabbim şifa versin🌸