Rabiamlkc 11+2 deyim hamileliğimin başından beri sadece ekşi tuzlu şeyler yemek istiyorum uykumda bile ekşi şeyler hayal ediyorum😂önceden tatlı bağımlısı olan ben🙈🙈 herkes kız diyor sizin tecrübeleriniz var mı ☺️
Fatos_teke46 Rabiamlkc bende rüyamda özellikle eşki şeyler görüyorum ama sabah uyanınca ilk aklıma tatlı geliyor 😁 akşam özellikle eşki yemek yiyorum 😂
Sifaandhyl Rabiamlkc benimde aynı böyleydi tuzlu ekşili şeyler çekti canım hep ama yememeye dikkat ettim tuzu ve evet kızım olacak 😍 ama ben hamilelikten önce tuzu çok az kullanırdım vücütta eksik olduğu için canım çekti galiba ve hayatım da ilk defa tatlı tabağında çatalı uzatıp bıraktım hala pek yiyesim gelmiyor gelmesin de zaten 23+5teyiz bu arada 😊
yasemin333 Rabiamlkc sürekli ekşi tuzlu yedim o haftalar bebeğim erkek 😄 şuanda da tatlı yiyesim geliyor
Rabiamlkc Fatos_teke46 ben sabah akşam farketmiyor eskiden uykudan kalkıp tatlı yerdim şimdi tatlı yersem kuscakmışım gibi oluyorum😂 kaç haftalıksınız
Emel38 Rabiamlkc ilk günden beri erkek bebeğim dedim.herkes yok kız erkekte tatlı yenirmis güya..benimki oğlan pipi sonradan eklenmedi heralde 😁
Rabiamlkc Emel38 hahahhah ayy😂😂 ben öğrendiğimden beri içime kız doğuyor doktor 1 ay sonra gel belli olur dedi bakalım
Emel38 Rabiamlkc biz 25.haftamiza girdik şükür..ayrintiliya bile erkek dendi..ama belirtiler kızmış 🤗..şeker yüklemesi olacak bu haftalarda o yüzden tatlıdan uzak duruyorum.
Rabiamlkc Sifaandhyl ay ne güzel kızınız olcak hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah ☺️ Ben hamilelikten önce de çok tuz yerdim şuan aşırıya kaçıyor gibiyim tutamıyorum kendimi inşallah bi zararı olmaz şuana kadar herşey normal çıktı ama 🙈
Rabiamlkc Emel38 bende dün ikili taramaya girdim bebeğim 1 hafta önden gidiyormuş ve dün renkli ultrason da yüzünü tamamen gördüm resim yüklemeyi bilmiyorum bilsem atıcam buraya tahmin için aynı erkek gibi duruyor😂😂
Sifaandhyl Rabiamlkc sen dikkat et çok fena ödem yapıyor son aylarda Bn sırf o yüzden çok dikkat ediyorum tansiyonun da yükselebilir canın çok çektiğinde ye yine ama sınır koy kendine hepimizin ki sağlıkla doğsun inşallah 😊
[silindi] Rabiamlkc aman aman tuzu bırak bayağı azalt en azından çünkü ileriki haftalarda gebelik zehirlenmesine sebep oluyor gebelikte en istenmeyen şey
mmek_2014 İki hamileligimde de aynı şeyleri yaşadım. Sürekli tuzlu ekşi şeyler istiyordu canım. Çikolatayı çok sevmeme rağmen hamilelikte çikolatadan tiksindim. İki oglum var 😅
momsboys Rabiamlkc önden giden bebekler genelde hep erkek kuzum. benimde 2. oglum olacak nasipse hep önde oluyor ve cevremde oglu olacaklarda böyle
sedamom Hamileliğimin başından beri tatlı yiyorum sürekli, ekşiden tiksindim bile diyebilirim🙊 Ama kızım olucak kısmetse 😅
Rabiamlkc sedamom allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️☺️ 1 ay sonra yazıcam buraya bakalım😂
Rabiamlkc Fatos_teke46 aaa aynı gidiyormuş haftalarımız 😂 benimkide tuza kızıyor ama napayım ben değil evladım istiyor 😂😂