MervErdo Duygus97 benim de ilk gebeliğim en ufak bi sıkıntım olsa doktorumu taciz etmekten kadın artık illallah edecek az kaldı 😂😂
Duygus97 MervErdo😀 ben doktorumu daha yeni değiştirdim 2 kere anca gittim o yüzden numarasını almaya utandım ama alırım en kısa sürede 😀
Mrc34 Duygus97 geçmiş olsun 20 haftaligim bugün benzer ağrılarla uyandım oturamıyorum yuruyemiyorum doktoruma yazdım bol istirahat ve su dedi ilk gebeliğim endişelendim ama ☹️
Duygus97 Mrc34 canım aynen benim de öyle vallahi sabaha karşı uyandım ağrıdan uyuyamadım simdi iyiyim 😑 Allah şifa versin hepimize bu günler hayırlısıyla geçsin gitsin inşallah
Duygus97 Aycanmbenim dinlenince geçiyorsa ara ara oluyorsa Bi sorun yok dedi. Rahim ağzı kısalığı falan iyiydi bebek baş aşağıymış o sancı yapabilir mi diye sordum kesin o yapar demedi ama dinlenince geçiyor dediğim için kendisi de pek önemsemedi
Duygus97 Aycanmbenim pek rahatlamadım açıkçası 😂 bebek baş aşağı dediği için Bi tedirgin oldum 2 gündür kendimi çok yordum bugün full yattım bakalım gece yine ağrım olacak mı 😏 teşekkür ederim düşünüp yazdığın için elhamdülillah geriye kalan her şey iyi 🤲🏻