patuli Nasılsınız, ağrılarınız var mı, bulantınız ne durumda 🤔 Bir de afedersiniz vajinamın sol kemiği ara sıra bıçak saplanır gibi oluyor başına gelen varmı
Nurtrky patuli selam canım 14+4 mide bulantım sadece sabah var artık benimde üç gündür inanılmaz ağrım var kasık ve vajina kısmımda birde akıntım çok olmaya başladı ama normalmiş🌸🌸
Aybat35 Kumral5 patuli 15+4 günlük oldu bebiş bulantı ve mide yanmam geçti şükür ama bu aralar karnımda çok sert hissediyorum bebeğimi göbeğimde yumru gibi ama dokunduğunda sert herhalde büyüyor cinsiyet bilmiyoruz daha patuli
patuli Nurtrky a.slm benim bulantım da sadece sabahları idi. Bitti gibi bişey. Yanma oluyo arada. Bi dr dediğim gibi ağrı oluyo tedirgin oldum 😑
Nurtrky patuli gelişim zamanı doktorum normal dedi kanama vs olmadığı sürece yanma yok henüz bende aman birde o olması 😂
Busubusra Ben 11 haftalığım sol alt karın bölgem sızlıyor ve ara ara vajinama ağrı giriyor. Bugün de hafif sol üst bacağıma vurmaya başladı. Normaldir sonuçta bebek büyüyordur diyorum ama. Bu haftalarda yaşayan var mı?
DuruMom Bizde 14+4 olduk ilk 3 ayda olmayan kusmalarım şimdi 2 haftadır akşamları devam ediyor, yiyeceklerden de tiksinme var bilmiyorum ne yapıcaz
Kumral5 13+2bulantilarim aksama dogru cogaliyor ozellikle gece zorluyor beni prilam devam ediyorum gecicegi gunu dort gozle bekliyorum
Feride-42 14+6 yız bugün Allah a şükür. Hiç bulantı yanma vs. Yok. Şükür halsizlik dışında iyiyim. Cinsiyet öğrenen var mı. Ben 13+0 da gittim daha küçük dedi ikili test yaptırdım sonuç daha çıkmadı
Gozdealpu Çatı ağrısı bende de var. Bebekler henüz aşağıda ondan kaynaklanıyor sanırım. Yoga iyi geliyor ağrılara
Nurtrky patuli 14+6 oldum iki gün önce gitmiştim 92 gramdı😂 bu haftalarda kiloya baklmz dedi önemli değil dedi yani