Kızlar selam , bu konuda bayağı tecrübesizim yenidoğan kıyafeti çok aldınız mı? Ve genelde neler aldınız? Benim şu an bir tane 10lu ve bir tane 5li hastane çıkışım , birkaç çift eldiven , bir iki tane de ayaklı alt pijama var . 3-4 tane çıt çıtlı zıbın alayım birde diyorum yeni doğan olarak gerisini artık 3-6 6-9 ay alayım. Sizlerin fikirleri nedir?