dugmeninannesiii Kızlar kullanan oldu mu hiç bebek şampuanını. Ben aldım bi deniyim göz yakıyor mu dedim yüzümü yıkadım gözüm birazcık yandı. Bebeğin ki bi hayli yanar. Kullanıp deneyimleyen var mı ?
nil_-32 dugmeninannesiii ben 5 sene önce kullandım kızımda hiç yakma falan olmadı çok köpürmüyor zaten ama içeriği temiz değilmiş bilmiyordum ozaman fakat ne Konak ne bir alerji yapmadı o yüzden memnun kalmıştım
dlnyny dugmeninannesiii bende şampuanlarını yeni aldım çok arada kalmıştım mustela aşırı pahalı gelmişti sebamed düşünüyordum ki yorumlarını okuduğumda çoğu yenidoğan bebeği rahatsız ettiğini gözlerini yaktığını gördüm riske atamadım
Fasulye-87 Canım instagram da mühendisinoğlu var kimyasalını araştırıyor onu takip et. Öne çıkanlardan yıldızlar bölümünde en iyi şampuanları seçmiş koymuş…
dugmeninannesiii nil_-32 alerjik konak falan olmasın die bununla başlıyım dedim denemek için yüzümü yıkadım gözüm yandı 😏
nil_-32 dugmeninannesiii valla bebeğimde ne gözünde kızarıklık ne birşey fark etmedim ama 5 sene geçmiş içeriği değiştiyse bilememiyorum şimdi gene hamileyim bu kez mustela alıp denemek istiyorum pahalı fakat çok uzun süre gittiğini söylüyorlar
dugmeninannesiii dlnyny ben hiç denk gelmedi gelseydim bende almazdım canım ama çevremdekiler hep sebamed kullandı kimsede böyle şikayet olmamış anlayamadım