Cglmila07 35+1 deyim bugün kontrolüm vardı aynı belirtiler bendede vardı ve son 3 gündür vajinamda aşırı derecede baskı hissediyorum dedim doktoruma yürüyüşümü bile etkilemişti artık o baskı bunu demem üzerine çatı muayenesi yaptı ve 1 cm açıklığım varmış her an gelebilir dedi nst de sancım çıkmadı yarın tekrar gidicem aşırı derecede korkuyorum ilk gebeliğim hiçbir bilgim yok 😔😔