Dilekdgn Merhaba anneler tiroidi olan ve troid ilacı kullananlar her ay dahiliyeye gidip kan veriyormu acaba benim kadın doğumum bişey söylemedi ama
Pamuk1704 Dilekdgn Sağlık ocağındada bakıyolar canım illa dahiliye kontrole gerek yok ben hamile olduğumu öğrenince kan testi yaptırdım sonra ilaç verdi hala kullanıyorum 16. Haftama girdim. Bu ay sağlık ocağına kan testi vericem sende sık sık sağlık ocağına kan testi verebilirsin 🤗
Zeynep0332 Dilekdgn evet cnm ayda 1 rutin kontrol ✌ zaten tiroid gereksinimi arttığı için doz da artıyor şuan..endokrin bölümü dozu ayarlıyor bnm..
Mihribancanbolat Dilekdgn ben gidip vermiyorum kadın doğum doktorum doğuma kadar kullanacan demişti kullanıyorum bende
Ebrumihrimah Dilekdgn ilk etapta dahiliyeye yönlendirdi doktorum sonra gitmene gerek yok takibini ben yapicam dedi 6, aydır kan veriyorum ona göre ilacın dozu ya sabit kalıyor ya artıyor
Merve6521 Evet canım ben her ay düzenli kan testi verip kontrol ettiriyorum hatta bir ara baktım yükselmişt ilaca rağmen dozu artıyorlar yada azaltıyorlar . Sağlık ocağında da baktırabilirsin