BegumIscanTunc klasik takimlari beğenmiyorum açıkçası,bazıları gerçekten çok klişe geliyor ,biz özel yaptırıyoruz Ikea modeli şifonyer ve dolabı ,beşiği de kendim beğendim onu yapacak usta ,ama ikeadan alsanız da bence memnun kalırsınız 4-5 bini bulur hepsi ilerde de kullanabilirsiniz,ben İskandinav tarzda düşündüğüm için ahsap kulplar ve dekoratif ürünler ile sade şık hale getireceğim ,aşırı süslü puslu dikkat çeken odalar pek tarzım değil çünkü ☺️