Slm kızlar 7+1 de(pazartesi)kahverengi akıntım geldı(devamı gelmedi)doktor kontrol için cagrdı gittgimde çok şükür kalp atısı devam ediyordu kese etrafında kanama fln yok dedi igne verdi yaptrdım progestan 200 mg sabah akşam devam ediyorum salı gecesi yanı dün gece pembe bır nokta alıntı gördüm devamı yok korktum acaba normalmi ki ya adet olmam gereken zamanda geldi onunla alakası varmıdır kontrole cumartesı çagrdı cumartesı kdr içim içimi yiyor sizin tecrubeleriniz nasıldı daha önceden 2 düşük öyküm var 1 saglıklı evladım var