Merhaba doğumu yaklaşmakta olan güzel anneler ☺️ 36+4 olduk biz 🙈 yavaş yavaş sancılar gidip gelir oldu bu aralar, tabii heyecan korku sevinç hepsi bir arada🙈 bazen bi yorgunluk çöküyor mutfağı toplamadan yatayım diyorum sonra hemen kalkıyorum diyorum ya gece sancım tutarsa doğuma gidersem ev böyle mi kalsın😂 odamızı hazırladık eşyalarımız yıkandı ütülendi dolaba yerleştirildi. Çantamızı hazırladık tabii doğuma kadar kaç defa açılır kapanır o çanta bilinmez ama hazır da olmasın da fayda var 🙈 buzluga ufak ufak birseyler atmaya başladım kendimiz için, misafir gelirse de ona da veririz tabi ama başta kendimizi düşündüm yalan yok😂 bebek arabamızı vs aldık eksiklerimizi tamamladık. Artık ufak tefek keyfi alışverişler kaldı onları da yavaş yavaş yapabildiğim kadar yapmak istiyorum 🙈 ufaktan yürüyüşlere başladım 15 dakikalık kadar. Evde spor yapmaktan korkuyorum kendime zarar veririm diye 🤭 sizin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz ?