Eprengarenk benimde bebek poposu gibi olan suratım oldu mayın tarlası 😂😂sivilceler içerisindeyim her gün en az 2 tane çıkıyor doktorum cinsiyet erkek dedi değişmezse inşallah doktorumun yanıldığı pek olmuyor erkekse eğer benim oğluşumda o kdr güzel olacakki demekki annesinin bütün güzelliğini aldı 🤩🤩hayırlısıyla alalım kucağımıza miniklerimizi🤲🏻🤲🏻💙