ceylanadem Kızlar merhaba morelim çok bozuk doktorum bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğunu söyledi 16 haftalık hamileyim daha önce bu durumu yaşayan varmı düzelir mi zamanla acaba nolur rahatlatın beni🙏🙏🙏
zeynepylmz ceylanadem 4 gebenin üçünde görünür demişti doktorum doğuma kadar geçiyor endişe etmeyin lütfen benim bebeğimde de var
Edaaaa53 ceylanadem benim de bebeğimde var ama geçici bir durummuş merak etme başka bir yerinde problem olmadığında sorun olmuyor takip ediyorlar sadece Allah beterinden korusun 🤲 cinsiyeti nedir bebeğinizin
MerveSglk95 ceylanadem benım oglumdada vardı 3 aylıkken falan sünnet ettirdik geçti oglan çocuklarının çogunda oluyor
Hatice11 ceylanadem Benim bebegimde de çıktı geçici bi durum %90 dogumdan sonra ilk cisini yaptiginda geciyornus doktorum oyle soyledi sadece doguma kadar takip ediliyor ölcümleri genisleme devam ediyor mu diye.Gecicek Allah şifa versin bebislerimize inşallah 😊💐
ceylanadem Hatice11 inşallah geçer gerçekten en ufak bişeyde bile insan çok kafaya takıyor Rabbim hepimizin sağsalim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah❤️
Beyzan ceylanadem benim arkadaşım yaşadı erkek bebege hamileydi detaylı ultrasonda çıkmıştı ama erkek bebeklerde olabiliyormus bu durum doğuma kadar yakından takio ettiler çok şükür son haftalarda esitlendi böbrek boyutlari şimdi bebisi sağlıkla 2. Yaşını kutlamak üzere hiç canını sıkma geçici bir durum Allah’ın izniyle
Bebekgeliyorr Benim bebeğimde de varmış biri 4.5 mm biri 5.1 mm cinsiyeti kız. Ben de çok korktum ama doktor 15mmden sonra dikkat etmek gerek doğunca toparlıyorlar dedi. 23 haftalık şu an
ceylanadem Bebekgeliyorr ben daha perinatolojiye görünmedim siz muayene olduğunuzda detaylı ultrason olarak mı bakıldı benim daha küçük detaylı için
Bebekgeliyorr ceylanadem benim detaylıda bakıldı da sonra doktora gittiğimde evet ultrasondan gözüküyor dedi
Dgunduzalp ceylanadem benim bebeğimde de çıktı bende çok korktum doktora kötü bir şey mi dedim düzelmesini bekliycez dedi 22+3 teyiz oğlumla 😢
Dgunduzalp ceylanadem evet bende okudum biraz rahatladım inşallah herkes bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alır Rabbim bütün evlatlarımızı korusun şifa versin inşallah 🤲🏻
rukiss34 Benim bebeğime de demişlerdi detaylıda benimki de kız 34 haftalık olduk geçti herhangi bir sıkıntı yok şükür sizde kafanıza takmayın çoğu geçiyor demişti doktor geçti de.
Sonfeyz Benim bebeğimde de ayrıntılı ultrasonda genisleme görüldü doktorum takip ediyor olabiliyormuş