giresun öncelikle Allaha tevekkül ve hayırlı zamanda olacağına gönülden inanın. Hurafelere de inanmayın . Neyden medet umarsanız Allah işinizi onun eline bırakır. Böyle bir ayet var Kur anda. Bende 3 yıl bekledim. 33 yaşında hamile kaldım. Kafaya çok taktığım zamanlar oldu. Ama yaradan Allah o nasip ettiğince olur. Rahim filmi yeterli bir durum değil. Tüm üreme hormonları, rahim şekli , yumurtalarınızın takibi, büyümesi, çatlamasını takip ettirin. Amh sayısına baktırın. Eşiniz spermiyogram verebilr, eş için ultrason, eşiniz için fsh , e2, testesteron gibi hormonlar, kromozom analizi .. bunları da yaptırmak iyi olacaktır. Sonra duruma göre tedavi süreci belirleyebilirsiniz.