Sevoo34 canım öyle deme benimde başıma geldi kalp atışı duyamadık bekleyelim dedi doktor 2 hafta falan bekledim ama artık bebek küçülmeye başlamıştı kürtaj oldum bişey hissetmiyosun zaten ama kendi kendine düşük yaparsan çok zor oluyomuş ve içinde en ufak parça kalırsa o kadar acıya rağmen bide tekrar küraja alınırsın sen doktorun dediği kadar bekle inşallah duyarsın ama duymazsanda kürtajı reddetme bence