Hurims ben direk bunu yaşadım o aşağı inmeyen bebe yüzünden şimdi ssvd adayıyım 😂 benim oğlum hiç inmedi aşağıya 39+5 de suyum geldi. Hastaneye gittiğimde bebek hala yukarıdaydi o süreçte durumu değerlendirince Sezaryen e karar verdik. İnşallah sizin hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebeginiz😍