jrarya Benim doktorumda en sonunda bana renkli de ayrıntılı ayrıntılı gösterdi artık bana sorma istemiyorum dedi. Gerçekten bizim ülkemiz çok garip insanlarımız da. Bazen hastanede hamile bayanlarda da konuşuyoruz. Ben cinsiyet sormam sağlıkla gelir inşallah derim. Sonra karşı taraf merak ediyor herhalde cinsiyeti ne diyor kız inşallah diyorum. Kadın erkek derken kendi çocuğunun cinsiyetini bir kasılma bir kasılma anlatamam. Bende evlat ya sağlıklı olsun bana yeter diyorum öyle insanlara