22_FN canım ovülasyon bazen gebeliği de gösteriyor böyle uzun süre üst üste koyu çıktığında sabah bi gebelik testi de yap istersen.Ben gebeliğimi öğrenince her gün ovülasyon testi yaptım elimde vardı beta düşükken iki çizgi eşit çıkıyordu beta yükseldikçe t çizgisi kopkoyu olmaya başladı fikir olsun istedim