11mrv11 Sağ yumurtalığımda ceviz büyüklüğünde kist varmış iyi huyluymuş. Doğum kontrol hapı verdi doktor onu kullanıyorum. Bu durumda olan arkadaşlar kaç ayda kurtuldu acaba bu kistten yazabilir misiniz?
Pink1122 Bendede 4 cm lik kist vardi canim dogum kontrol hap kullandim 1 ay sonra gecti cok sukur o kistler basit kist oluyorninslalah sennkide cabucak gecer gider