Lindaviyan21 34+2 yiz karnım hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı doğurana kadar da çıkmaz muhtemelen bebeğim doğum pozisyonunda uzun zamandır doktorum erken doğum olabilir demedi ve gören herkes bana da erken doğar sezaryen olursun diyor kimseyi dinleme doktorun söyler erken doğum riskinin olup olmadığını merak etme.