Merhaba arkadaşlar,
Özel hastanede muayene olan ve 10 günlük kontrol tekrar giden arkadaşlar var mı? Benim ilk gebeliğim 10 günlük kontrol hakkım vardı bende gitmek istedim gittim ve doktorum 10 günlük kontrol muaynemi rahatsızlığım olmadığı sürece kullanma gibi bir konuşma yaptı bugün. Aslında ne diyeceğim şaşırdım ilk gebeliğim merakta ediyorum hakkımı kullanmak istedim ama ne bilim birden soğudum böyle bir tuhaf hissettim yani sizler ne düşünüyorsunuz ve benim gibi olan var mı? Başka doktor araştırmaya bile başladım yani..