Ly020818 Herkese merhabalar ilk gebelik ve bn bu ay hesaplamalarında kafam çok karisiyor mesela şuan 33+2 günlük gebeyim yani 34 . Hafta bitiyor mu yoksa daha girmedik mi kimiis bitiyor diyor 34 cidden kafam çok karisik
ZEhrA_94 Ly020818 34 haftalık yazdığında 34 tamamlanmış 35 e girmiş oluyorsun aslında şuan ki zamanına göre 34
Ozlem23 Ly020818 34. haftadan iki gün gecirmissin üçüncü gününü yasiyosun ama doldurdugun günleri söylüyosun diye 33 haftaligim dersin
[silindi] Ly020818 şu an 33 haftalıksın .. bir doktora dedi ki biten haftayı söylüyoruz yani 33 haftalıksın içinde olduğun haftayı söylemiyorsun doldurana kadar.
Msydn6 Ygmr76 aynen hala bunu karıştıranlar var 🤭😂 çok basit yani zaten adı üstünde 33+2 demek yani dolu dolu 33 haftalıksın artı 2 gün almışsın yani 34. Haftanın içindesin…
Ly020818 Msydn6 😂😂 ya vallahi billahi o kadar haklısıniz ki ama ne bileyim yaaa karıştırıyorum işte😂😂
Msydn6 Ly020818 doğrudur canım ilk mi bide eğer ilkse normal 🤭😂 ben artık ikinci olduğundan ezberledim
Msydn6 ZEhrA_94 ben 37+4 te doğum yapmıştım yo yine 37. Haftada dediler küsüratı tamamlamayınca baş haftayı söylüyor çoğu doktorda ama aslında evet 38. Haftanın içi oluyor neticede 🤷🏻♀️
ZEhrA_94 Msydn6 canım her doktor aynı olmuyor sanırsam bende öle olmuştu ama sanırım +3 den sonrası için diğer hafta söyleniyor bilemedim 🤣