Öncelikle merhabalar 🙋🏼♀️ Reglim geçikti ve kasık ağrılarım başladı ogünde test yaptım çift çizgi çıktı tabi inanmadım ben gece gitti kan testi verdim ve 1832 çıktı beta şimdi yarın kontrole gidicem . Hala inanamıyorum acaba dış gebelik mi ya da normal mi bilemiyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum. Yardımcı olur musunuz 🙏🏼🙏🏼