Senaapydn merhaba bende hem oda yapıp hemde anne yanı beşik aldım yatağa sıfır olanları tecrübeli anneler arasında en kullanışlı olanı diye söylendi bende o şekilde aldım yatağa birebir olduğu için kullanışlı olacağını bende düşünüyorum az kaldı doğuma ☺️ Size de fikir olsun 💙