Arkadaşlar merhaba yavaştan çamaşırları yıkamaya başladım hazırlık yapıyorum.Hepimize kolay gelsin öncelikle.Bebek deterjanı alıcam özel fakat yumuşatıcısı da almam gerekir mi yoksa normal evde kullandığımız yumuşatıcı alerji vs yapar mı sizler nasıl yaptınız?Ne lazımsa alıyım ben de ☺️