31+2 yim ben de. Yaklaşık 2 haftadır benim de mide bulantım oluyor ama hafif korkunç değil yani. İlk defa mide bulantısı yaşıyorum bu Arada başlarda olmamıştı. Yediklerime biraz dikkat ediyorum bi de bulanınca leblebi tuzlu çubuk kraker vb gibi şeyler yiyorum rahatlatıyor