O haftalarda bende mide bulantısından hiç bişey yiyip içemiyordum öğün vakitleri ağlıyordum mutfağa dahi giyemiyordum ve bebeğim ufak olursa diye düşünüyordum hep şuan 38. Haftadayız 1 hafta önde gelişimimiz çok şükür bi sıkıntı olmadı bizde sizde de olmaz umarım içinizi ferah tutun ☺️