Busu48 Doğum borçlanması ne arkadaşlar ? İnternette denk geldim ve hiç bişey anlamadım bilgisi olan var mı?
aysgl24 Busu48 emeklilik icin sanirim o hani her cocuk icin 2 yil prim olarak sayilmasi icin para yatirip emekli olablirsn
Gozdealpu Doğum sonrası sigortanız yoksa, yani işi bırakmışsanız emekli olmak için belirli bi süresi için prim ödeyip emekliğe yaklaşıyorsunuz. Çalışırken çocuğu bırakacak kimsesi olmayanlar çocuk okul yaşına gelene kadar işi bırakmak zorunda kalıyor. Kadınların bu mağduriyetini gidermek için güzel bir uygulama