Arkadaşlar ilk gebeliğim acemiyim bugün kontrol oldu kordonu boynuna dolamış çok hareketli çünkü, Doktorum bi risk yok olabilecek bişey dedi gevşek dedi kan akımında bı sorun yok dedi. Sormak istediğim düzelmesi için bi öneriniz var mı ve bu durumu yaşayanlar kısa sürede düzeldi mi bu durum ?